Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43506 | mcdronkz | 12-6-2007 17:15 | Main Forum | 4878 | 70 |
Topicpost | |
Gepost door: mcdronkz | Gepost op: 12-6-2007 17:15 |
Allereerst wil ik m'n excuses aanbieden voor al het leed dat ik mensen aangedaan heb. Het was absoluut niet mijn bedoeling om mensen persoonlijk aan te vallen en eventueel te kwetsen, zoals wellicht gebeurd is. Ik weet niet wat me bezielde om bepaalde groeperingen vanuit het niets te kwetsen, belachelijk te maken en te irriteren. Ik wil hiervoor diep door het stof gaan, en vraag jullie om vergiffenis. Ik weet dat je kunt vergeven, maar niet vergeten, en vraag jullie dat dan ook te doen. Ik wil figuurlijk afscheid nemen van mijn oude personage, en met een schone lei beginnen. Ik ben van mening dat brommerforum niet de juiste plek is om mensen lastig te vallen en kapot te maken. Nee, liever zie ik dat er een gezellige sfeer heerst en daar ga ik vanaf nu zeker aan bijdragen. Ik zal me voortaan volwassen opstellen, ook tegenover Friezen, Polen en alle overige volken. Ik hoop dat jullie mij er niet meer op betrappen dat ik bepaalde groeperingen nog langer beledig. Ik kan me goed voorstellen dat mensen een sarcastische ondertoon in deze posting proberen te vinden, maar niets is minder waar. Ik voel me alsof ik door de duivel was bezeten, en God nu in me gekeert is. |