Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43260 | fietsie | 29-5-2007 23:02 | Technical Forum | 1723 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: fietsie | Gepost op: 29-5-2007 23:02 |
Hoi, Ik heb ene probleem met me NSR ik zal even vertellen wat er is gebeurd... Ik was bij een maat thuis en daarvan zijn we naar een pomp station gereden om te tanken en me olie van me mengsmering bij te vullen... ik heb Euro 98 getankt ( want dat doe ik altijd) en heb een flesje 2 takt olie gehaalt en die in olie tank gedaan....was 2 takt olie van de shell allemaal niks aan de hand ik rij weer terug naar me maat huis.. en ben daar ff binnen geweest en toen weer richting mijn huis ik rij een KM of 60 a 70 niks aan de hand. Ik rij een stukje verder een heuvel al en liet gas los want ik moest ook direct de bocht om na dat ik die bocht om was geef ik weer gas en opeens zaktie die weg bwoooooooooooooop deedtie.... ik gestopt en ff in ze vrij laten draaien, hij bleef verder netjes draaien maar zodra ik gas gaf doetie BWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. Me NSR heeft echter altijd netjes gelopen 500 KM geleden de zuiger vervangen en alle pakkingen. Ik heb erook een filmpje van gemaakt maar ik heb die bleutooth stick niet hier dus kan hem nie naar me pc sturen. SETUP: 70cc 18MM carb ORG filter ORG uitlaat TWV 16-40 Ik hoop dat iemand me kan helpen ik gebruik me NSR elke dag. MVG Fietsie Dit bericht is gewijzigd door fietsie op 2-6-2007 om 19:22 uur. |