Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
43246 puch dexter 29-5-2007 13:03 Technical Forum 1397 14

Topicpost
Gepost door: puch dexter Gepost op: 29-5-2007 13:03
HET GAAT OM'T OUDE MODEL

Hallo allemaal.

Ik heb laatst een dt gekocht (ori setup) en heb gelijk een paar vraagjes:

Koppeling

Ik heb al et een en het ander gehoord over een DT. Velen zeggen dat de koppeling niet zo best is, 2 plaats. Mijn vraag is of er echt verschil is als ik een 3 plaats koppeling erin doe, qua slijtage enz. Vooral als ik later wss een 70cc erop ga zetten.

En is er dan een faq of andere info waar in staat hoe dat dan precies moet?

Ik heb oo al wat mensen over ringetjes horen praten. Dat je ergens een ringetje in moet proppen. Maar hoe zit dat dan precies? En merk je daar echt verschil mee?

verschil?

Ik heb thuisnog een 20mm 'dell liggen en ik vroeg me af of er daadwerkelijk verschil zou zijn als ik em opd e ori cil. zet. (heb nu ori carb.)

En hoeveel mm past er max. op een ori cil? Of maakt dat niet zoveel uit ivm de grote inlaatpoort door de membraan?

70cc?

als ik er een 70cc opzet, moet ik dan nog meer dingen aanpassen naast de zuiger enz.? En is een ori uitlaat prut voor een 70cc of maakt dat niet zoveel uit?

Ik heb al wel wat gezocht maar dat gaan allemaal meer over de ontsteking, voorvork enz. Heb niet zoveel gevonden...

uitlaat
ik heb een ori uitlaat erop. Mijn vraag is of zo'n ding begransd is of niet. Mijn dt loopt +/- 60 en ik weet niet wat de vorrige eigenaar er aan heeft gedaan.
als ie begrenst is. Hoe krijg ik de begrensing er dan et makkelijkste uit?

gwoon ander blok?

Ik zei tegen mijn pa van; ja ik wil em wel een beetje gaan opvoeren etc. En toen zei die van : kun je niet beter (als je er toch mee gaat crossen) een 80cc of een 125cc blok kopen.

Nou ik heb al 125cc dttjes gezien, maar kunnen die blokken ook ijn dt50 frames?

gr, dexter

en oja: als ik geen bandelichter heb kan et dan ook gewoon met de koevoet? Met de puchjes ist gelukt maar is et ook verstanding om et bij een dt te doen zonder de band naar de (*) te laten gaan

Dit bericht is gewijzigd door puch dexter op 29-5-2007 om 19:57 uur.

Dit bericht is gewijzigd door puch dexter op 5-6-2007 om 19:03 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved