Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43167 | Streethonda | 24-5-2007 18:14 | Begin Forum | 2252 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: Streethonda | Gepost op: 24-5-2007 18:14 |
Hey had dus paar dagen geleden 70cc op men tsx gemonteerd. heb ik paar uurtjes geleden mijn zuiger naar de tering. geen problemen gehad met het rijden tot vandaag reed ik, normaal als je schakelt voel je een tikje, voor de stoplicht wou ik helemaal terug schakelen naar de 1 maar ik voelde helemaal niks ik kon het pedaaltje gewoon indrukken. na even ouwehoeren, naar voor en achteren lopen, is hij toch in zijn 1 gekomen. ik rijd dus verder. geen probleem wil ik ergens links af slaan. hoor ik iets vaags, een tik ofzo, toen plopperde mijn motor dus uit. ik langs de kant staan. kijken wat er aan de hand was. bleek er dus iets met de cilinder te zijn. ik na dichtsbijzijnde famillielid gelopen, was mijn oma daar ging ik ook heen. even mijn cilinder uit elkaar gehaald met de tools die ik kon gebruiken. bleek er dus een stuk van mijn zuiger af te zijn gebroken. ik ga zo weer terug mijn oude 50 cc monteren. maar ik ben bang dat het stukje van de zuiger in mijn bak zit. of is die er uit gevlogen via de uitlaat? ik zie namelijks niks mis met mijn krukas enzo die draaien nog goed. wat kan de oorzaak van dit probleem? kan het zijn dat hij de afgelopen dagen tegen mijn cilinder kop is aangetikt? is gewoon een orginele 50cc kop en bromboer zij dat hij er gewoon op kon. hij deed het ook gewoon goed de afgelopen dagen en geen rare geluiden. hier een video fragmentje waar ik mijn cilinder laat horen (was nog voor dit ongelukje) : http://video.tinypic.com/player.php?v=6g9uolf of kan het zijn dat de zuiger veren zijn blijven haken ofzo? graag zo snel mogelijk antwoord als iemand wat weet of enig idee heeft. Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 24-5-2007 om 18:21 uur. |