Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43166 | Ibuz | 24-5-2007 18:09 | Main Forum | 602 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Ibuz | Gepost op: 24-5-2007 18:09 |
Hallo BF'ers, Ik heb een aantal vragen over mijn tsx en zou blij zijn als jullie die konden beantwoorden . 1ste, Mijn blok heeft blokolie gelekt en ik weet nu niet precies hoeveel olie er nog in zit. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik heb gehoord dat je de bout er uitdraaid bij de toerenteller kabel en het dan bij vult totdat het er uit loopt het goed is? 2de, Ik ben mijn brommer wezen afstellen en kwam er achter dat mij onsteking veeels te vroeg stond (ver buiten de twee strepen). Hoe kan ik dit het beste terug zetten, gewoon in het midden of iets vroeger/later? (50cc,16mm) 3de, Wat voor luchtfilter kan ik het beste kopen voor een 70cc met 20 mm Carb? Gewoon een mallosi schuimfilter? en kan mijn krukas mijn 70cc mallosi aan? Of moet ik een andere kopen? (Weggebruik, soms even off-road ) 4de en laatste , Moet ik met 70cc de ontsteking verzetten? Voor de mensen die de moeite nemem om te lezen/antwoorden, alvast bedankt! Ibuz Dit bericht is gewijzigd door Ibuz op 24-5-2007 om 18:12 uur. |