Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
43122 Streethonda 22-5-2007 17:48 Begin Forum 716 10

Topicpost
Gepost door: Streethonda Gepost op: 22-5-2007 17:48
Hey, ik heb het tweede lampje van mijn universieele crosskap aangesloten, nu ben ik beetje gaan toeren met me maat en merkte ik dat er iets rookte dus zij we gestopt. ik keek ff maar niks te zien. het rook wel naar plastic dus ik deed me lamp uit. zijn we naar huis gereden, inmiddels deed het stationair lampje het ook niet meer. thuis het kapje eraf gehaald en ja hoor het extra lampje die ik heb aangesloten ( aan dezelfde draden als het linker halogeen lampje) was doorgebrand. die heb ik eraf gehaald. en het rechter lampje heb ik er gewoon nog op aangesloten. als ik nu mijn tsx op contact doe gaat het stationair lampje niet aan en als ik mijn lampen aan doe zijn deze heel zwak. ook als ik even een stukje rijd blijven deze zwak. als ik de motor uit doe met het motor uit knopje naast het gas, dan gaat het stationair lampje heel snel aan en meteen weer uit. weet iemand hoe ik dit weer goed krijg? bedrading enzo nagekeken niks aan de hand behalve waar hij op het tweede lampje was aangesloten. kan het zijn dat ik een nieuwe accu moet?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved