Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43112 | Tim V | 21-5-2007 22:09 | Main Forum | 2471 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: Tim V | Gepost op: 21-5-2007 22:09 |
Vanavond rond half 7 ben ik aangehouden op een scooter van mijn werk, van Domino's. Reed op een weg BBK, waar je op de weg moet en waar auto's 50 mogen. Reed 55 km/h (is ook de top van die scooter trouwens) met de auto's mee gewoon. Ineens haalt zo'n wagen me in, rijdt naast me ff en zegt datk moet stoppen . Zat 1 wout in trouwens, in uniform. Naja, ik netjes erachteraan. Moest me certi en id-bewijs geven. Schrijft die wout een boete van 58 euro uit omdat ik de maximum snelheid heb overtreden. Naja... wat moet ik nu doen? Echt joh.. wat een klote scheve regels hier. Hij zei trouwens dat ie het irritant vond met al die bromfietsers die veels te hard gaan (ik ging fokking 55 met verkeer mee ), en toen zei ik: Ja ik denk dat je het nog veel irritanter zou vinden als er telkens een brommer met 30 km/h voor je rijdt... toen wastie wel ff stil. Maarja: boete is voor mij, niet voor domino's, omdat IK te hard reed. Maarja gewoon kut dit, want die scooter is gewoon origineel enzo. Kan ik hier bezwaar tegen maken? Moet die wout niet iets van bewijs hebben ofzo ? Laturz |