Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
43 | nsrracer | 18-7-2006 12:35 | Project Topic | 1564 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: nsrracer | Gepost op: 18-7-2006 12:35 |
Welkom bij mijn project 'opknapproject rs OM nsrracer'. hier mijn projectpage gekopieert van het apriliaforum: hier dus mijn RS OM. gekocht van een jongen uit ENTER. vrij brak ding in eerste opzicht, mja viel achteraf best mee ![]() bedoeling, rsje redelijk goedkoop (wel goed) opknappen zodat mijn broertje (13) er over 3 jaar mee naar school kan. setup: gilardoni 2 ori ontgrenste uitlaat 9mm carbje ![]() alles onder het motto, plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden nja voor de rest bekijk je het zelf maar ![]() zo is het allemaal begonnen: gekocht voor 200 euro ![]() ![]() ![]() nieuwe koplampunit zat erbij: ![]() ![]() ![]() ![]() de kleur: ![]() het probleem waardoor hij toen niet liep: ![]() mja er was een stukje van de carter afgeknapt en tussen het carter en het vliegwiel gekomen samen met mijn andere rsje: ![]() ![]() toen maar eens begonnen met slopen: ![]() ![]() ![]() nieuwe buddydekjes: ![]() toen maar eerst eens een streetfight look aan gegeven zodat de voorkappen konden worden geplamuurt en geschuurd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier bij de rest van mijn verzameling ![]() ![]() kappensetje gekocht bij de motormarkt in hardenberg ![]() ![]() daarna de beste kappen van de bijde setjes erop gemonteerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bokje gekocht van iemand op BF ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nu werd het tijd voor de grote opknapbeurt ![]() ![]() ![]() gare lagertjes ![]() ![]() ![]() ondertussen nog een rsje erbij gekocht ![]() ![]() lexus achterlichtjes gekocht ![]() kapjes gespoten beetje ghostrider style ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nieuw racegaas erachter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uitlaatje antaciet gespoten met 650 graden verf ![]() en hier het toenmalige eindresultaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo staat hij er vandaag de dag bij, moet nog wachten op 1 keerring dan moet ik de ketting er nog opleggen en dan is hij af ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() update spiegels binnen gekregen ![]() ![]() ![]() op de achtergrond mijn broertje, die een lexus achterlicht in die andere rs aan het bouwen is ![]() brommer is vastgelopen, afgelopen dinsdag gister ff creatief geweest met racegaas achter de y-kappen ![]() ![]() nieuwe zwarte hevels zitten erop nieuwe lagers in het voorwiel foto's zoals hij er nu bij staat, om 3 uur kan ik de zuiger ophalen, dan kan ie weer in elkaar ![]() ![]() ![]() kleine updeet nu beide dus ook met kentekenplaat ![]() ![]() ![]() ander ontstekingskapjes gemonteerd en een kapje dat voor het tandwiel zit ![]() ![]() ik ga nu weg de zuiger halen ![]() 25-08-06 hij zit weer in elkaar ![]() ![]() ![]() ![]() 02-09-06 nieuwe ideetjes ![]() zo word ie ongeveer ![]() damn beauty ![]() nu met neon en het begin van de nem style ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 18-7-2006 om 12:48 uur. Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 26-8-2006 om 7:57 uur. Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 4-9-2006 om 17:02 uur. Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 12-11-2006 om 21:09 uur. |