Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42893 | canons400 | 9-5-2007 21:47 | Begin Forum | 3545 | 49 |
Topicpost | |
Gepost door: canons400 | Gepost op: 9-5-2007 21:47 |
hey.. ik ben van plan een mooie schakelbrommer te gaan kopen, ik twijfel tussen de nieuwe GPR racing en de nieuwe RS? welke is technisch de betere?? Het gaat me dus niet om uiterlijke kenmerken maar technische.hieronder staan wat technische gegevens. GPR racing: Motor: 1 cilinder 2T versnellingsbak: 6 versnellingen Cilinderinhoud: 49,9 cc Boring x slag: 39,88 x 40 mm Compressie-verhouding: 11,5 : 1 Inlaat: via membraan Carburator: Dell'Orto 14mm Choke: manueel Smering: gescheiden Ontsteking: elektronisch Type: 12 V 70 W Koeling: koelvloeistof Koppeling: meervoudige plaatkoppeling Voorwielophanging: hydraulisch upside down Sebac 40mm (120 mm) Achterwielophanging: hydraulische mono-vering (110 mm) Voorbanden - velg: 90/80 x 17" Achterband - velg: 110/80 x 17" Voorrem: (diameter) met stalen leidingen schijfrem (300 mm) Achterrem: (diameter) met stalen leidingen schijfrem (180 mm) Totale lengte: 1961 mm Totale breedte: 730 mm Wielbasis: 1310 mm Drooggewicht: 102 kg Benzinetank inhoud: 13l Rs Motor: ééncilinder tweetakt, vloeistofgekoeld. Cilinder van lichtmetaal, cilinderwand voorzien van Gilnisil-coating. Membraaninlaat, balansas. Boring x slag: 39,86 x 40 mm Cilinderinhoud: 49,9 cm³ Compressieverhouding: 11,5 : 1 Carburateur: Dell’Orto PHVA - Ø14 Ontsteking: elektronisch (CDI) Startsysteem: elektrisch Dynamo: 12V - 85W Smering: gescheiden smering met oliepomp Koppeling: meervoudige natte platenkoppeling Transmissie: 6 versnellingen Ratios: 1st 11/34; 2nd 15/30; 3rd 18/27; 4th 20/24; 5th 22/23; 6th 23/22 Primaire overbrenging: helicoidale tandwielen Secundaire overbrenging: ketting Frame: dubbele monocoque constructie van gegoten aluminium, dunwandig met inwendige verstevigingen Wielophanging: voor: Upside down voorvork met Ø 40 mm poten, slag 120 mm achter: ultra-stijve stalen swingarm met enkele hydraulische schokdemper, veerweg 110 mm Remmen: voor: RVS schijf Ø 300 mm radiale remklauw met dubbele zuiger Ø 28 mm achter: RVS schijf Ø 180 mm, klauw met dubbele tegengestelde zuiger Ø 25 mm Banden: tubeless radiaalbanden voor: 110/80 - 17" achter: 130/80 - 17" Afmetingen: max. lengte 1.965 mm max. breedte 720 mm max. hoogte 1.100 mm wielbasis 1.310,5 mm zadelhoogte 810 mm Tankinhoud: 13 liter Alvast bedankt voor jullie advies. |