Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42879 | Tim V | 8-5-2007 21:42 | Technical Forum | 10276 | 124 |
Topicpost | |
Gepost door: Tim V | Gepost op: 8-5-2007 21:42 |
Zaterdag toen ik naar mijn werk ging met de NSR begaf de koppelingskabel het vlak bij mijn werk. Laatste stukje zonder koppeling geschakelt. Kut was dat mijn schakelpook toen los zat. Ik die avond na het sluiten mijn nsr in zijn 1 weten te krijgen, aangelopen. Maar kreeg niet in 2, dus heel rustig ongeveer in het midden van toerengebied (circa 5k toeren) naar huis gereden (was zo'n 10 minuten rijden). Naja. Vandaag nieuwe koppelingskabel, hevel en schakelpookje erop gezet. Ik ga naar mijn werk rijden. Viel me meteen al op dat kickstart veel minder compressie had dan eerst en ik moest hem dus aanlopen. Naja ik aangelopen, brom rijd in zijn 1, gaat opzich gewoon normaal (wel wat langzamer dan voorheen), ik schakel naar zijn 2. Maar, in de 2 komt ie totaal niet op gang, hij blijft echt heel laag in toeren en om niet stil te komen staan moest ik aantal keren terug naar zijn 1. Ook door beetje te koppelen kwam er geen vaart in. Nu hoorde ik dat dit symptonen zijn van warmloper. Wil graag wat bevestiging, en/of dingen die het zouden kunnen zijn. Bij voorbaat dank. |