Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
42857 Streethonda 8-5-2007 12:43 Main Forum 5728 57

Topicpost
Gepost door: Streethonda Gepost op: 8-5-2007 12:43
ja,

dus ik reed terug van school in het lekkere regen weertje op mijn tsx. ben ik net 500 meter verwijderd van mijn huis gebeurt het ondenkbare :S. juist, ik gleed uit. ik wou een bocht naar links maken en trok mijn voorrem in (ongelofelijk domme actie) ik rem altijd met mijn voorrem omdat mijnachter rem niet helemaaal top is. nou voorwiel gleed dus weg. en toen kwam de rest, met een zijwaartse rolbeweging kwam ik tot stilstand op mijn rechter pols die dus nu gekneusd is. paar schaafwondjes op mijn linker been maar verder gelukkig ook niets. brommer heeft de linkervoorvork krom, ik heb nog 1 reserve voorvork dus dat scheelt weer, moet alleen nog kijken of dat wil passen. koppelings hevel gebroken, moet een nieuwe gehaald worden tweedehands rond 2-3 euro. schakel pedaal krom maar inmiddels weer goed gebogen. kapschade, gelukkig niet zo erg en het valt nog mij te schuren en te spuiten. tank zit wel een deukje in maar ik heb nog een originele tank( ) en kreeg vandaag een dag na mijn ongelukje mijn bestelling van easyparts binnen waar ik best wel om moest lachen omdat ik net op mijn snufferd ben gegaan. dus net nog even nieuwe stuur (tnt mat zwart 80cm geloof ik) nieuwe handvaten en nieuwe hevelgrips+ tandwiel 13 en 15. van de middag nog even kijken of ik die andere voorvork er in kan krijgen. fotos komen er nog!!

zijn er nog meer mensen die een ongelukje hebben gehad?
deel hier je ervaring mee!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved