Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
42767 zazoo 3-5-2007 16:57 Main Forum 2636 17

Topicpost
Gepost door: zazoo Gepost op: 3-5-2007 16:57
Ik ben vrijdagavond aangereden door een auto. Dronken bestuurder die zonder kijken afslag nam, en daardoor mij, en mijn vriendin die achterop zat, zo goed als frontaal heeft geramd. Ik en mijn vriendin zijn er met wat schaafwonden en blauwe plekken vanaf gekomen. Ik weet nog niet goed wat de schade aan mijn brommer (Senda oud model) want ik heb mijn brommer enkel kunnen zien direct na het ongeval, wanneer het nog donker was en ik ook nog wat in shok was. Morgenavond ga ik met de camionnete van een vriend mijn brommer gaan halen. O p het eerste zicht was frame of vork of stuur niet krom en was er enkel veel kapschade aan de linkerkant, was mijn uitlaatbocht volledig ingedeukt en was mijn gaskabel afgebroken. De autobestuurder was in fout en er is dus een europees aanrijdingsformulier ingevuld voor de verzekeringen. Nu zou ik graag weten welke stappen ik moet ondernemen om zo snel mogelijk mijn brommer gemaakt te krijgen en geld terug te krijgen van de verzekeringen. (bijvoorbeeld, mag ik onmiddelijk brommer naar dealer brengen en moet die dan opschrijven wat de schade is, of moet ik wachten, hoe gaat dit precies in zijn werk?)Iedereen die weet hoe dit allemaal in zen werk gaat (in Belgiƫ), reageer aub, dit is een grote hulp voor mij.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved