Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42750 | Wautaz | 2-5-2007 12:37 | Begin Forum | 2603 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: Wautaz | Gepost op: 2-5-2007 12:37 |
Hey allemaal. Ik heb dus 2 weken geleden een piaggio velofax gekocht bij een winkel bij mij in de buurt. Toen ik hem kocht heb ik gevraagt of alles in orde was met de brommer en of alles naar behoren werkte. Ik kreeg te horen dat alles in orde was en ik heb de brommer gekocht. Toen ik hem wou starten toonde hij kuren, ik moest iets van 15 keer kicken voordat hij startte. Even later kwam ik er achter dat de aansluiting van de uitlaat op het blok kapot is en er een groot gat in zit dat een tiefus herrie maakt. 2 dagen later begaf de kilometerteller het op eens. Ik dacht dat het draadje vast gebroken zou zijn maar dt was het niet. En als of dat niet genoeg was is me kickstart nu (10 dagen later) ook nog eens kapot gegaan. Ik ben dus terug gegaan naar de winkel om een verklaring te vragen, de man legte me uit dat er geen garantie op zat en dat ik alles uit eigen zak moest betalen. Mijn vraag is dus...is die winkel eigenaar verplicht om mij er garantie op te geven of niet? Als dat namenlijk wel zo is dan kan ik mooi gaan drijgen met een aangifte en dan repareert hij denk ik wel. Zozo...dat was mijn eerste post Dit bericht is gewijzigd door Wautaz op 2-5-2007 om 12:38 uur. |