Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42668 | DonkeyRx | 27-4-2007 15:27 | Technical Forum | 341 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: DonkeyRx | Gepost op: 27-4-2007 15:27 |
Ik heb een Motohispania Rx 2dehans gekocht 2 maandjes geleden. ik heb er al wat probleempjes mee gehad maar heb een grote beurt laten doen en is het meeste weg. Vandaag reed ik naar school toen na 5 min rijden trok ik hem ff top (80) toen na 1 min heel raar geluid en sloeg uit en achterwiel blokeerd. dus ik dacht al warmloper want mijn tempratuur meter stond daarna op 100. maar hoe kan dit zit nog genoeg koelvloeistof in en rij op mengsmeer? 2de probleem. Toen ik me brommer had gekocht deed na 2 dagen me startmotor niet meer dus heb er een nieuwe accu opgelegt omdat hij droog stond toen deed hij het weer goed. maar toen ging ik naar de grote beurt. toen heb ik nog wel gevraagt of ze naar me startmotor wouden kijken en dat hadden ze gedaan en zijden dat hij goed was. maar toen ik me brommer kwam ophalen van de grote beurt hadden ze hem de hele dag op contact laten staan(accu leeg). ze zijden die laat wel op als je naar huis rijd (40min) ik thuis gekomen niks gebeurt er . dus ik 2 dagen later weer terug hun hebben toen ff de accu opgeladen en nieuwe netwerkspanner er in gezet. (dynomo doet het zijden ze) maar nu doet hij het nog steeds niet hij heeft het 3 keer gedaan of zo. wat is het probleem ? Gr Jw |