Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
42642 k0mk0mm0r 26-4-2007 15:21 Begin Forum 2366 31

Topicpost
Gepost door: k0mk0mm0r Gepost op: 26-4-2007 15:21
Ok ik heb dus echt totaal geen verstand van brommers en scooters. Ik weet nog net wat de cilinder is, maar niet eens hoe die eruit ziet als er bijvoorbeeld iets mis mee is.
Weten jullie dat alvast
Goed... wat ik dus wilde vragen. Ik heb laatst een 2e-hands wallarootje gekocht. Niks mis mee, reed vrij goed naar mijn mening. Nu MOEST ik laatst ergens heen. Zeer dringend! En mijn benzine was op en alle pompstations met brommermix dicht. Heb ik er uiteindelijk gewoon maar euro 95 ingegooid (ik weet dat het niet slim was enzo, maargoed.. daar ben ik nu dus ook al achter). Dus ik vrolijk rijden en doen. Gaat dat ding ineens steeds trager rijden. Op een gegeven moment reed ik nog maar 40 ofzo en toen kapte ie ermee. Viel gewoon uit (was te verwachten). Maar ik kon hem ook niet meer aankicken want dat ding leek wel vastgeroest. Nu heb ik hem ff opengemaakt enzo en nu kickt ie weer. Maar ik krijg hem alleen niet aangekickt zeg maar... hij wil gewoon niet. Iemand een idee wat het kan zijn?

PS die euro 95 shit heb ik er dus wel ff uitgehaald (alleen uit de tank) en ik heb er weer brommermix ingegooid. En je hoeft me niet te vertellen dat het een domme actie was.. weet ik namelijk al

Dit bericht is gewijzigd door k0mk0mm0r op 26-4-2007 om 15:22 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved