Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4259 Siepie Wokkel 13-6-2002?20:51 Main Forum 1357 20

Topicpost
Gepost door: Siepie Wokkel Gepost op: 13-6-2002?20:51
Oke dan, een maat van mij was aangehouden met de scooter, een ditech. en hij moest op de rollenbank enzo. maar had een zwetsverhaal dat ditech er niet op mocht enzo. Dat geloofden ze :n dumb asses. Dus ik zei zo, noujah als jullie toch niks te doen hebben wil ik er wle op, maar dan willik geen boetes enzo. hun zeiden: das prima, dus ff later die zip erop, die juut zou hem erop zetten, maar hij kreeg hem er niet op. hij zei: hoe werkt dit? ikke zo: laat maar ik doe het zelf wel ff, dus ik dat ding erop rijden. die andere juut ff vast maken, en hij zei: ja geef maar gas, ikke zo wat gas geven, en hij kwam tot de 0,3kw hoor je die gast zo: ja gaat niet zo snel he? zei ik zo: ja hij is koud kijk--> ikke plankgas, zie je die teller naar de 1.6 gaan hahah. en die juut kijken. ging ie opzoeken wat het kost, 89 euro. en nog ff met ze gepraat enzo. ik mocht gewoon ff rijden daaro. dat was diezelfde juut die mij vorig jaar aangehouden had met de puch. wel beter haha, volgende x de runner er ff op. Ze hadden ook nieteens koeling mee in dat busje dombos. en ze zeiden dat er geen onderdelen meer afgehaalt werden en na 3x te hard, werd ie geperst.maja was wel cool. en toen die juten weer weg gingen, reden ze achteruit met hun busie, en toen boem, haha lag de spiegel eraf, sukkels waren bij een muurtj opgereden toen ze zouden keren

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved