Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42472 | erwinko | 16-4-2007 21:57 | Technical Forum | 3341 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: erwinko | Gepost op: 16-4-2007 21:57 |
heey, ik heb pas een 6 bak (voor mn nsr)gekocht van iemand van die forum. dus ik heb erin gezet en blok weer in elkaar etc. blijkt hij niet te schakelen en hij blokkeerde. het bleek dat de schakelmoffen in elkaar grepen en dus de boel blokkeerde toen goed gedaan en blok weer in elkaar (in elkaar gezet op de 6e versnelling) toen startte en hij leek te schakelen. maar dat waren 2.5 versnellingen die behoorlijk hoog waren want hij kwam niet vooruit zonder af te slaan.. toen werd mij verteld dat ik hem op zn 1 in elkaar moest zetten en dat er dan niks meer aan het handje zou zijn. maar nu heb ik dat gedaan en schakelt hij nog steeds maar een paar versnellingen het is net alsof je de schakelpook niet ver genoeg kan draaien. maar als ik er een ratel op zet wil hij ook niet. een beetje op de assen met een hamertje tikken werkt ook niet. (ik draai tijdens het schakelen natuurlijk wel aan de as dat de tandwiel wel in elkaar kunnen. toen ik hem in elkaar aan het zetten was stond hij eerst in zn 6 dus toen hem ik hem met de hand terug gedraaid naar zn 1 (moest wel helpen om die schakelvorken heen en weer te halen) dus hij kan het wel. verder blokkeert hij ook niet. ik heb trouwens de schakelvorken op deze volgorde 6L - M(dacht dat het M was iig de kleine) - 6R dat is van achteraf/bovenaf gezien. zit de fout daarin??? ik ben echt ten einde raad, wie heeft de oplossing |