Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42246 | Sj_dt | 5-4-2007 20:00 | Main Forum | 561 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: Sj_dt | Gepost op: 5-4-2007 20:00 |
Hallo, Ik had laatst een ander blok op mijn dt gezet(80cc blok) en ik merkte dat de schakelas niet terugveerde. Nu heb ik de rechetercarter eraf gehaald, koppeling eruit en even kijken wat er mis was. Ik dus paar keer met mijn schakelas op en neer maar deed het nu wel gewoon goed. Ik doe dus waarschijnlijk iets verkeerd met mijn koppeling erop zetten maar weet niet wat, iemand miss een idee? Ik had hier even bij de knowledge base gekeken en dan bij exploded views van yamaha dt50 bij de koppeling gekeken. Zoals ik het daar zie kan ik geen fouten ontdekken mbt hoe ik de koppeling plaats. Maar ik weet alleen niet wat nummer 8(Het is erg onduidelijk en ik denk dat het een 8 is, maar ik bedoel iig het zwarte rubbertje ringetje??) voor onderdeel is? Weet iemand dat? Ik heb het er of niet tussen zitten en dan zal dat het probleem zijn, of het is een rubbertje wat in nummer1(het onderdeel links van nr 8) verwerkt zit en je nooit los maakt bij het erafhalen van de koppeling. Weet iemand dus hoe dit zit? Dan zou ik ook nog graag willen weten wat jullie ervan vinden om vloeibare pakking icm de originele pakking tussen je rechtercarter te doen. De vaste/originele pakking die ertussen zit is volgens mij niet helemaal fris meer en mij lijkt vloeibare pakking een goed idee of is het zo dat door de olie de vloeibare pakking slap wordt en los gaat laten oid? mvg, sjoerd |