Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42066 | BIET | 28-3-2007 11:18 | Technical Forum | 584 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: BIET | Gepost op: 28-3-2007 11:18 |
1 goede ochtent lieve menschen. Ik heb een probleempje met mijn koppeling. Ding wil niet werken. Ik zal de situatie even beschrijven... Ik ben dus mijn setup aan het veranderen en nadat ik mijn carb, spruit en luchtfilter had gewisselt werktie ie volgens mij al niet meer. Maargoed ik dacht eerst van eerst andere koppeling erin doen. Zo gezegt zo gedaan. Blokolie eruit, ori koppeling eruit, mrd koppeling erin en blokolie er weer in. Maar toen wilde de koppeling nog niet werken. Het is vrij vreemd. Als ik de koppeling wel of niet aantrek (maakt geen zak uit) dan voelt ie alsof ie deels koppelt, want je voelt niet de hele compressie. Als je op de electrische start drukt in z'n vrij hoor je duidelijk dat ie zat compressie heeft, maar die kan ie niet opwekke in z'n 1 of 2 omdat de koppeling half of meer aangrijpt. Maar als je de koppelingshevel intrekt en los laat voelt het juist alsof die kabel te los staat. Als ik de kabel strakker zet dmv van dat ding bij het heveltje wil het ook niet werken, andersom ook niet. Je zou dus denken dat ik die koppeling fout gemonteerd heb, maar volgens mij was het al nadat ik het spruit en de carb gewisselt had. Verder heb ik de koppelingsveren ook even strak aangedraaid als ze zaten en eerst zaten ze ook gewoon gewoon goed. Iemand een idee. Voor de mensen die de titel van het topic niet goed lezen: Het gaat om een RS50. |