Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
42031 Sj_dt 26-3-2007 19:32 Main Forum 3970 8

Topicpost
Gepost door: Sj_dt Gepost op: 26-3-2007 19:32
Hallo,
Ik heb een tomos en die liep zwaar klote, normale dinge al nagekeken maar was het allemaal niet dus ik besloot om de cilinder er eens af te halen. na lang kutten had ik die er eindelijk af. Het verbaasde me dat er geen koppakking op zat? zuiger, zuigerveren en cilinder was nog allemaal in orde. kop en uitlaatpoort? was verkoold dus da ff weer netjses gemaakt, nieuwe pakkingen ertussen gedaan ook koppakking en weer vastgedraaid. Om even naar mijn ontsteking te kijken( wat me nog niet gelukt is omdat ik mijn vliegwiel er niet af krijg) had ik de linkercarter met kickstart enz erafgehaald. Toen ik de kickstarter weer monteerde kickte hij veel makkelijker. Normaal moest ik tovch nog wel een beetje 'kracht'zetten, maar nou kon ik hem gewoon met mijn hand naar beneden duwen. Ik kan me niet voorstellen dat ik iets fout heb gedaan met cilinder monteren en als dit wel het geval is wat zou dat dan kunne zijn?? alles zit er weer hetzelfde in dus...
Kan het miss ook zijn dat ik mijn kickstarten niet goed heb bevestigd?? moet je die miss op veel spanning zetten, zodat het zwaarder is om hem naar beneden te duwen?? lijkt me sterk maar miss heeft iemand hier ervaring mee???

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved