Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
41943 Kaufmann 22-3-2007 20:02 Technical Forum 6998 50

Topicpost
Gepost door: Kaufmann Gepost op: 22-3-2007 20:02
Zoals de titel al aangeeft, mn achterband loopt naar zijn eind. Ik heb door het hele forum gezocht maar niet echt antwoord gekregen op mijn vrij simpele vraag: Welke band is het best op een Derbi SM?

Natuurlijk komen er nu de reacties van mensen die gaan zeggen dat ik er vette noppenband op moet gaan zetten enzo, daar zit ik niet op te wachten. Het blijft een SM band, zit nu de standaard Vee Rubber op, zelf vond ik ze niet zo heel slecht (weet ook niet beter eigenlijk) maar heb gelezen dat ze zuigen aan alle kanten. Bridgestone heb ik gelezen, Pirelli (van de meeste tzr rijders) en ook Michelin (de pilot sport zo uit mn hoofd...).
Ik weet dat een motorband beter zou zijn maar lijkt me dat die toch wel vrij duur zijn en ik zie zo'n brede band ook niet helemaal passen op mijn relatief smalle velg.

Dus, mensen met ervaring (liefst toch wel sm rijders...dat je je racer plat op de grond kan leggen zal best wel...probeer het nou eens met een sm ) vertel mij eens wat ik het best kan nemen. Aan crossen doe ik niet, ik rijd eigenlijk alleen over de weg, max 95km/u.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved