Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4170 NSR-Freak Sybren 7-6-2002?15:33 Main Forum 826 16

Topicpost
Gepost door: NSR-Freak Sybren Gepost op: 7-6-2002?15:33
Ik heb dus op één van m,n 2 nsr's een mbx blok,6 versn,en een 110cc malossi cilinder,zuiger=53,0mm
Ik had net een nieuwe zuigerveer...ongeveer 200km ingereden en jagen 127 km/h autokm...
Was ik gisteren in een dorp hier vlakbij,rij heel rustig weg,valt ie uit :a
en ik kreeg hem ook niet meer aan..alleen zeer moeilijk in z,n 2...en als je de koppeling in had en gas los viel hij uit.
Nou ik dus vandaag alles checken,of ie vonkte,carberateur schoongemaakt,allemaal perfect,en nog steeds geen geluk.
Toen de cilinderkop eraf...zaten kleine pikjes in,en toen de cilinder,helemaal geen enkele kras ! alleen de zuiger is >>> :a ! bovenkant van de zuiger allemaal pikjes en op de zuiger aan de inlaatkant,bij het gat van de xtra spoeling een scheur erin,de zuigerveer zat vast omdat er pikjes waren die hem vastzetten,dus alleen de zuiger naar de kloten...zuigerveer is nog wel helemaal heel,hij reed werkelijk waar zo mooi en nu dit...carter lijkt of er een klein randje uitgesleten is...maar of dit zo was ?
het is gewoon een mbx blokkie...gewoon goede krukas,lagers en alles perfect,en de cilinder is natuurlijk voor dit blok,'k heb een originele mbx cilinderkop erop...
nu mijn vraag...wat kan dit zijn ??? iemand ervaring mee ?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved