Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
41670 Teunis 10-3-2007 7:46 Technical Forum 1145 11

Topicpost
Gepost door: Teunis Gepost op: 10-3-2007 7:46
hallo mede forum gangers

Gisteren reed ik Nijmegen en was mijn brommer niet zo aardig tegen mij. Namelijk toen ik mijn brommer gisteren uit wou zetten, met contact en vervolgens met de killswitch ging hij niet uit, toen heb ik de bougiedop los gemaakt en ging hij ook niet uit, pas toen ik de benzinekraan dicht zette ging hij pas naar een poosje uit. Ik na een poosje proberen te starten maar er zat toen geen leven meer in me brom.

Ik thuis gekeken kop eraf gehaald en de kop zat helemaal onder het kool en de zuigerkop ook, dit heb ik schoongemaakt.
Ik had niet echt veel schade naar mijn idee, geen extra krassen op de kop, alleen een paar lichte krasje op de cilinderwand(dit kan naar mijn idee ook al oud zijn), die je net kan voelen met een nagel,

Ik weer in elkaar gezet,om te kijken of er weer leven inzit, nou met moeite aangekregen en hij maakt een soort ijzerpiep geluid. Hij loopt niet meer stationair meer en de kop is zo lek als maar kan, want er komt een pens lucht uit aan de rechterkant van de kop .

concrete vragen:

- hoe voorkom ik de volgende keer dat mn brommer niet meer gaat detoneren dankzij een verkoolde kop????

- Wat kan er nu met mijn kop aan de hand zijn, pakking is naar mijn idee goed, kan ie krom zijn????

- Die krasje in de cilinderwand doet dat kwaad???

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved