Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
41504 Harm 1-3-2007 21:34 Meeting Forum 12416 227

Topicpost
Gepost door: Harm Gepost op: 1-3-2007 21:34
Hoi mensen,

Aangezien ik sinds kort mijn brommer weer verzekerd heb heb ik wel zin in een meeting in Heesch of Oss oid.

Aangezien vorige Heesch meeting echt een flop was wil ik wel kijken of hier een beetje animo voor is zodat we daak weer niet met 3 man zijn. Ik weet dat er veel brommerrijders in de buurt zitten/zaten. Ik weet niet wie er nog actief is alleen

Het is dus de bedoeling dat we ergens in Heesch/Oss verzamelen rond een uur of 13.00u. Dan kunnen we een uurtje gaan toeren en rijden we naar industrieterrein Vorstengrafdonk. Dit is een perfecte plaats waar bijna geen autos komen en het wordt ook gebruikt als Pinksterracecircuit, dit zegt genoeg dus .

Laat even weten wat je hiervan denkt en dan probeer ik op korte termijn iets te regelen.

Omdat ik redelijk snel wil meeten heb ik hier een paar data op zondag:

25 maart
1 april
8 april
15 april

Laat ff weten welke de voorkeur hebben.
Hoe moet ik een Poll toevoegen aan het topic?

Ik stel voor dat we 8 april aanhouden, mochten veel mensen dan niet kunnen, laat het ff weten. De locatie moet ik nog even over denken. Het moet niet te moeilijk te vinden zijn maar liever nie te veel in het zicht.

Het is dus 8 April geworden, verzamelen om 13.00u bij de Mac in Heesch, vanuit daar rijden we rond 14.00u aan om een stukje te gaan toeren over de dijk. We eindigen bij een industrieterrein waar iedereen even zn gang kan gaan



Dit bericht is gewijzigd door Harm op 3-4-2007 om 11:30 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved