Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
41390 | junglist | 23-2-2007 13:23 | Begin Forum | 1067 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: junglist | Gepost op: 23-2-2007 13:23 |
hoihoi allemaal Ik ben met een opknap-project bezig doordat ik mijn rijbewijs ben kwijtgeraakt voor 7 maanden en ik toch nog een beetje rond wil rijden... Ik heb een derbi cross (75cc blok, 14,19 en 21 mm carbus) van een huisgenoot weer aan de praat gekregen door er een nieuwe ontsteking op te zetten, maar blijf steken op de carburateur. Hij trekt goed, maar rijdt niet snel (max 80 km/uur). start in 1 kick, met de choke uit, en zelfs meetsal in 1 kick zonder choke. In de hoge toeren stottert hij een beetje en iedere 2/3 minuten slaat de motor af: koppeling in gas loslaten versnelling terug koppeling langzaam op laten komen en hij rijdt weer verder zelfs als de motor helemaal afslaat (bergop, woon in de franse alpen) start hij vrolijk na 1 kick en rijdt ik weer 2 tot 3 minuten rustig totdat het probleem weer terugkomt. met half gas open heb ik wel het idee dat het iets beter gaat qua afslaan. Ik heb zitten spelen met de naald en de sproeiers (88 en 100) maar dat heeft allemaal geen resultaat. al heb ik wel eerder een gevoel dan een idee dat het aan de sproeier ligt, omdat het een volgas probleem betreft.... na drie daagjes knutselen dus maar hier vragen of jullie een idee hebben.... Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 24-2-2007 om 10:24 uur. |