Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
41318 | Kalkoen | 19-2-2007 11:37 | Technical Forum | 5590 | 30 |
Topicpost | |
Gepost door: Kalkoen | Gepost op: 19-2-2007 11:37 |
Hallo, Sind kort rookt m'n brommer steeds meer lijkt het, ik heb altijd al gehad dat hij bij de eerste paar meters die ik rij er aardig wat rook uit me uitlaat kwam maar dat was na een tijdje al wel voorbij, maar nu blijft ie roken (het is echt witte rook die er uit komt) ik weet niet of dit kwaad kan?, m'n koelvloeistof is volgens mij nog gewoon goed op pijl. Er zit ook een klein beetje olie in me uitlaat. Me vader dacht misschien dat ik me blokolie aan het verbranden was. Het kan ook zijn omdat ik al een half jaar ongeveer met een te kleine sproeier rij, want als ik me choke aanzet ga ik gelijk een stuk harder en rijd hij ook veel lekkerder Voor de duidelijkheid het gaat om een Yamaha TZR met orginele uitlaat (alleen is dat terugloopbuisje naar me luchtfilter er af gehaalt en het gat is dichtgelast door de vorige eigenaar) Deze week willen we er ff naar gaan kijken in iedergeval gooien we er een grotere sproeier in maar als iemand anders nog tips heeft om naar te kijken meld het dan ff. Alvast bedankt! |