Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
41292 | MT5-honda_pwnz | 16-2-2007 19:55 | Technical Forum | 2026 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: MT5-honda_pwnz | Gepost op: 16-2-2007 19:55 |
Ik heb een probleempje met een oliepomp, er is namelijk iemand zo slim geweest om het plaatje waar je kabel aan vastzit van de oliepomp te schroeven. nu weet ik niet zeker of het asje nog in zijn normale stand staat of dat er aan gedraait is? ik heb zelf even geprobeerd of er een toevallig een eind zit aan het draaien van dat asje maar na 10 rondjes linksom gedraait te hebben ben ik er maar mee gekapt en heb het asje weer terug gedraait naar zijn "ori" positie. is er iemand die mij kan vertellen of dat asje nog goed staat, of hoe ik hem weer goed instel?? ik neem aan dat er met dat asje vast wel iets is in te stellen? of maakt het niet uit hoevaak je er aan draait? kan me ook voorstellen dat het alleen uit maakt op hoeveel "graden" dat asje staat en dat er dan xx olie uitkomt oid? en als je hem dus een keer linksom of rechtsom draait hij gewoon normaal werkt sluit je hem weer propper aan. nouja iemand toevallig die dit weet? Mijn dank is groot Dit bericht is gewijzigd door MT5-honda_pwnz op 16-2-2007 om 19:57 uur. |