Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4102 | Martijn | 2-6-2002?18:49 | Technical Forum | 634 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 2-6-2002?18:49 |
nou...mijn ts reed dus goed...maar vannacht startte ik em dus weer es effe...ging nie zo makkelijk...eerst ok niet.. nou liep ie eindelijk..maar ik moest veel gas houden..anders sloeg ie af... toen ie liep kwamen er dus knallen uit de uitlaat...dus niet pffffffpfpfppf, maar BANG BANG...snappie? heeft dat met de ontsteking te maken?? of zou het kunnen zijn dat het te maken heeft met de situatie dat ik én 1:50 benz. erin tief en mn oliepompie aan heb gesloten zodat ie mega veel olie heeft... de bougie vonkt af en toe ook niet, en dat komt dus omdat er een soort olie achtige laat overheen zit.. naja..het schijnt zo te zijn dat als je je motor toeren laat maken en dan je contact uit zet en weer aan dat ie dan ook uit de uitlaat knalt enzo...heb ik een gelijkende situatie?? dat ie soms niet vonkt (net als contact uit) en dan weer wel vonkt (contact weer aan) en daardoor knalt?? naja...help maar effies...ik ga er in ieder geval weer normale benzine in gooien want wat ik nu doe slaat eignlijk nergens op...was alleen maar voor zekerheid op smering...maja..ik weet nou dat mn oliepomp het doet, want hij rookt ook als een tiet terwijl ie dat de eerste keer niet deed...toen zat er lucht in het slangetje ofzo..die is er nou uit...dus veel olie... |