Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
40910 honda tim 25-1-2007 16:33 Technical Forum 6476 41

Topicpost
Gepost door: honda tim Gepost op: 25-1-2007 16:33
mensen ik heb een vraagje.
ik heb laast een honda mbx 80 blokje gekocht van iemand van dit forum en wil daarmee gaan sprinten. nu mag je niet met een 80cc blok rijden in de prostock jubbega enz. dus moet het geheel op een 50cc nsr carter gezet worden. het gaat hier over een honda mbx 80cc cilinder getuned en er is een nicoseal wand in gezet opmaat kop enz maar deze cilinder moet dus op een 50 carter komen. de slag van een honda mbx80 en honda nsr 50 blok is gelijk allebei 41.4 dacht ik gelzen te hebben. allen de drijfstanglengte van mbx is 91mm en van nsr 90mm dan zou de cilinder in principe toch (na aanpassingen aan het 50 cc carter zoals oplassen uitkotteren enz.)op een honda nsr blok moeten passen met een gewone honda nsr krukas? of moet ik nog een 1mm afdraaien van de cilinder? die drijstanglengte zit ik dus mee en de timingen. dus heeft iemand een antwoord? komen de timingen overeen als ik 1mm van de cilinder afdraai op een honda nsr cartre met honda nsr krukas? of zit ik helmaal verkeerd. de rest van het blok cr 80 cloise ratio 6 bak 4 plkaats koppeling en enz kunnen neem ik aan ook zo overgezet worden in een nsr blok.

hoop dat jullie me kunnen helpen.
gr tim

Dit bericht is gewijzigd door honda tim op 25-1-2007 om 17:51 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved