Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
40851 | Exi | 21-1-2007 13:52 | Elektronica Forum | 20598 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Exi | Gepost op: 21-1-2007 13:52 |
Hey mensen, ik dacht probeer het hier eens Wink Iemand ervaring met het bouwen van een kratradio? Ik wil der 1tje gaan bouwen aangezien het festival seizoen weer bijna voor de deur staat Wink Maar ik heb een paar vraagjes. Ik ga der dus 1tje bouwen met een autoradio (leek mij wel zo makkelijk, geen versterker, en khoef geen losse discman of mp3speler mee te sleuren), radio: Grundig scd 2493 (4x45W vermogen, mp3 blabla, best leuk ding, zat in m'n golf toenk um kocht, maar zit nu inmiddels de alpine in, dus nou gak die grundig maar voor een goed doel gebruiken Wink) De krat maken enzo komt wel goed, maar dan Razz Dus wat vraagjes, wat zijn leuke speakertjes die nog wel wat herrie leveren en weinig trekken, en vooral voor niet al teveel geld.. (max 50euro voor 2 ongeveer) Wat voor accu moet erin, hij moet wel enkele uurtjes mee gaan? Zat te denken aan een 2x een 12V 7ah afgesloten loodaccu of gel accu.. En aansluiten, hoe moetk dat doen? Aangezien der achterop die grundig gewoon van die connectors uit de auto in moeten eigenlijk.. Alvast bedankt, Exi *foutje, tware 2 accu's van 12V en 17Ah Dit bericht is gewijzigd door Exi op 21-1-2007 om 15:05 uur. |