Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
40821 Fabio 19-1-2007 21:24 Technical Forum 516 4

Topicpost
Gepost door: Fabio Gepost op: 19-1-2007 21:24
Ik heb een probleem met afstellen.

Setup:

70cc imi (icm 70cc kop)
16mm keihin, sproeier 92
ori luchtfilter met snelle slangen
standaard snelle uitlaat.
twv 13-50
mengsmering: 1:45

Probleem is dat de sproeier nat en zwart is. Dus kleinere sproeier in doen. Maar tijdens het rijden krijg ik soort plofjes uit de uitlaat(ontsteking?). Zodra ik de choke er uit trek is het weg en trekt hij goed door. Dit duidt, dacht ik, op een te kleine sproeier, dus grotere nodig.

Komt vrij veel rook uit de uitlaat, duidt op een te grote sproeier. Na het rijden wordt dit wel minder.

Stationair valt hij af en toe uit. Als de choke in gebruik is valt hij altijd uit en zonder choke blijft hij meestal goed lopen. Bij het wegrijden valt hij ook uit zodra ik volgas wegrijd, ik moet een beetje gas geven of de choke aanzetten en dan is er totaal geen probleem.

Ik heb er een grotere sproeier in gedaan en hij blijft stationair niet lopen, moet gas bij blijven geven om 'm aan te houden. En met sproeier 95 stottert hij. Met de 92 lijkt het inhouden/plofjes iets erger te zijn dan met 95.

Ik heb alles nagelopen op valse lucht en dat is er niet. Alle pakkingen vervangen, cilinder aangedraait op het juiste moment bij de garage, benzine vervangen, elektra schoon gemaakt, nieuwe bougie, ontsteking op standaard gezet.

Jullie raden het al, ik heb ff hulp nodig.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved