Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
40806 renoeius 18-1-2007 21:52 Meeting Forum 14861 386

Topicpost
Gepost door: renoeius Gepost op: 18-1-2007 21:52
Net als vorig jaar, gaan we er dit jaar weer een gezellige boel van maken.
vorig jaar zat alleen het weer niet helemaal mee. was in het begin wel droog, maar later reden we door een grote hagelbui en vlinke windstoten. dit jaar hopen we daar geen last van te hebben.

omdat het 25 februari niet al te lekker weer was en we vorig jaar veel last hebben gehad van de regen (brommers die begonnen te stotteren enzo), is er besloten de meeting de verplaatsten naar 4 MAART. dit is dus de nieuwe datum geworden!
de tijd houden we maar op 12.30 uur


de plek om te verzamelen is, net als vorig jaar, de parkeerplaats voor uitgaanscentrum Brothers. dit ligt afrit 19 Bunnik op de A12. dus voor mensen die met de motor willen komen, kunnen daar de afslag af en komen (vanuit Utrecht gezien) direct bij de parkeerplaats.
het adress van Brothers is:

Brothers
Schoudermantel 52, Bunnik
Postbus 56, 3980 CB Bunnik

kun je eventueel een route plannen



ik weet nog ergens een leuke weg richting een rivier waar we kunnen rijden. zitten nog een paar erg scherpe bochten in en ook een lange bocht richting een brug. dus als het niet te hard waait, kunnen we die weg rijden.
ik zal hem voor de zekerheid nog een keertje rijden van te voren, zodat we niet te weg kwijt raken .
neem vooral je camera mee om leuke foto's en filmpjes te maken. ik neem waarschijnlijk mijn spiegelreflex camera mee voor mooie actie pics .
we kunnen in Cothen bij een snackbar gaan eten.

ik heb een route gemaakt . zitten wel leuke bochten in enzo.
we beginnen bovenaan, bij verzamelpunt. daarna gaan we de rele lijn volgen naar beneden. gaan we verder via de rode naar het chillpunt en via blauw weer naar het punt waar we zijn begonnen.




dus nog ff alles op een rijtje:

Wat: gezellige meeting omgeving midden Nederland.

Waar: verzamelen parkeerplaats Brothers (zie boven voor meer gegevens).

Wanneer: 4 MAART!

Hoelaat: 12.30 uur

Meenemen?: goed humeur, geld voor eten, camera is ook leuk en natuurlijk je brommer .


we hopen dat de opkomst wat groter wordt dan vorig jaar, al was het toen ook erg gezellig, alleen wat minder lekker weer .

edit:
voor de mensen die vanuit soest willen komen, hier stukje uitleg van BIET.

Quote:
verzamelpuntje in soest. Bij de leertouwer, makkelijk te vinden. Zuidergracht 1. In soest. 11:00. Ik ben te herkennen aan een rs in rossifumi kleuren, maja zou nie moeilijk zijn, want is vdr niemand. Leertouwer is brommerzaak, als je langs rijd kan het niet missen.



voor de mensen die niet weten waar Bunnik ligt, hier een kaartje




Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 25-2-2007 om 21:16 uur.

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 25-2-2007 om 21:18 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved