Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
40680 MT70-nolimit 10-1-2007 17:17 Meeting Forum 39594 1242

Topicpost
Gepost door: MT70-nolimit Gepost op: 10-1-2007 17:17
2006 was een succes, dit jaar gaan we voor een nog groter succes...

De tocht start in Emmeloord bij tuincentrum 'Lassche' waar we eerst onze brommers 'schouwen' om te zien wat iedereen onder zijn kont heeft gedurende de rit;
-Nagele
-Ens
-Kraggenburg
-Vollenhove
-Marknesse
-Luttelgeest, via het kuinderbos naar
-Rutten
-Bant
-Creil
-Espel
-Urk
-Tollebeek, om vervolgens weer uit te komen via de Urkerweg in Emmeloord. Dan gaan we in snackbar 'The place to be' maagje rond eten.

WIJZIGING
Route onder voorbehoudOp papier:

------------------------------------------------------------
We zullen wss zo'n 60km per uur gaan rijden, ik verwacht dus ook dat je brommer minstens 61km/u rijd. Ik wil minstens een groepje van 5 hebben eigenlijk. Ik schat de lengte op 80-100km ofzo. Ik heb de wegen met relatief de minste politieactiviteit in de route op genomen. We rijden niet naast elkaar op de fietspaden, dat mag niet van jan met de blauwe pet

Ik wil om de 2 dorpen een rookpauze
Datum: 25 maart 2007
Verzamelen: 12:30
Vertrekken: 13:00


------------------------------------------------------------
Wat neem je mee
-Een goede brommer met remmen en verlichting
-Wat te drinken en te knagen voor jezelf voor onderweg
-Goed humeur

------------------------------------------------------------
Richtlijnen 1e versie
-We doen niet aan inschrijfgeld, daar staat tegenover dat benzine en bijkomstige zaken voor eigen rekening zijn.
-Ik als organisator ben niet verantwoordelijk voor gevolgen van een crash of valpartij, je kunt zelf als brommerrijder ook je situaties inschatten
-Onderweg komen we wel enkele bemande tankstations tegen, een lege tank heb je niet zomaar.
-mocht je met lichte panne komen te staan, we nemen de autokar mee dus maak je geen zorgen
-Het is belangrijk da we ons aan de 60km per uur snelheid houden, ik geef jullie in het Kuinderbos de kans om te laten zien wat je brommer kan, verders moeten we rekening blijven rijden met degene die orgineel rijden.
-Wss rijd jdboer voorop omdat hij het lelijkst is. We kunnen tussen de stops best even stoppen als je dat nodig vind, maar we stoppen niet elke keer als je jeuk aan je bilnaad hebt en moet krabben

Verdere richtlijnen volgen nog

voor de mensen uit kampen en omstreken

voor de mensen uit kampen en omstreken,
als je richting emmeloord rijd, kom je over ens heen, daarna is het alsmaar rechtdoor langs de n50.

als je bij die afslag komt van de n50 richting emmeloord moet je deze ook volgen.

op een gegeven moment nader je een haakse bocht, echt een 90 graden bocht, daarna is het de eerste afslag rechts.

deze weg rijd je uit over de brug heen, en op het eind links.
en dan is het voor die brug die je tegen komt aan de rechter kant, het tuincentrum dus.


Als we rond een uurtje of 11:30 's verzamelen bij de sluis bij Seveningen, dan rijden we samen daar naartoe. Idee misschien?
Ik hoor t wel Iedereen heeft m'n msn wel



btw, die 90 graden bocht is een linke, kan modder liggen en zooi.
ik heb ongeveer 2 jaar op en neer emmeloord gereden met de brommer school jaren.

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 24-3-2007 om 19:59 uur.

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 24-3-2007 om 21:01 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved