Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
4061 | NSR RULEZZ | 29-5-2002?20:58 | Technical Forum | 883 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: NSR RULEZZ | Gepost op: 29-5-2002?20:58 |
ik zit nu al een vette poos met een probleem en dat is als ik op mijn mb rijd kan ik niet volgas rijden wel gewoon in lage toeren maar als ik veel toeren wil maken gaat i stotteren en dan hoor je bhwoooooop en dan slaat i uit vet klooten ik kan wel gewoon heel langzaam beetje gas geven en dan gaat i steeds harder maar hij trekt ongeveer als een 16mm hij rijd ook maar net 60/65 met een 16mm rijd i wel maar daar is een stuk vanaf gebroken dus had ik een andere gekocht mijn setup is nu: 70zeta 20mm mikunie (oud model zonder externe sproeier) proma (ik dacht een 80cc) powerfilter originele membraam ik heb al veel dingen geprobeert ik reed eerst met een standaart spruitstuk dat werd nix een 20/24 mm spruitstuk gekocht alles met vloeibare pakkingen dicht gesmeerd dus ik denk niet dat i valse lucht zuigt ik rijd nu met een vage 50snel uitlaat d8 ik word ook nix ontsteking staat op zijn vroegst en ik heb trouwens een 78 kehein sproeier maat in mijn carb zitten dat is veelste klein maar met een grootere rijd i alleen maar klotender weet iemand wat er aan de hand is?? hoor ik ut graag :a |