Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
40466 | Blukaap2 | 22-12-2006 21:35 | Meeting Forum | 9420 | 121 |
Topicpost | |
Gepost door: Blukaap2 | Gepost op: 22-12-2006 21:35 |
Was idd wel fijn geweest, maar het heeft dus niet zo mogen zijn... Want wie dr zijn geweest zullen zich vast het mooie modderboeltje nog wel herinneren wat zich aan het einde had uitgestrekt over het halve veld. Mede met hulp van een paar mensen die vrolijk achter onze rug om doorgingen. Overigens: Jeroen en ik hebben dr ook aan meegedaan in het begin, maar het werd gewoon te erg en de meesten zijn dr toen ook mee gestopt. Afgezien van een lolbroek of wat... Boswachter was daar niet zo blij mee, maar het leek nog mee te vallen. Helaas heeft zn collega mij opgebeld en die was er heel wat minder over te spreken en heeft er ook een boete voor gegeven. Het precieze bedrag zal ik niet noemen, maar je kunt dr best een leuke brommer voor kopen.... Het geluk wil nu dat er van voorgaande BM's en deze BM nog wel redelijk wat geld over was waardoor we (BF, Jeroen en ik) de boete hebben kunnen betalen, maar dat betekent wel dat ten eerste het BF potje behoorlijk leeg is en het ten tweede de volgende BM heel anders zal moeten wil die nog doorgaan. Hoe dan ook, Hartelijk dank voor deze mooie afsluiting, is een leuk kerstcadeautje voor ons ![]() Harrie, Jeroen, Nick, Alwin Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 22-12-2006 om 21:37 uur. |