Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
40439 | jellerrr | 20-12-2006 14:57 | Technical Forum | 3183 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: jellerrr | Gepost op: 20-12-2006 14:57 |
Hallo, Ik had een tijdje niet meer op m'n mt gereden. Hij heeft de hele tijd onder een zeil in de tuin gestaan. Toen heb ik besloten hem er maar weer eens onder vandaan te halen en te kijken of hij nog wou starten. Dat lukte redelijk makkelijk, en ik reed ff 200 meter heen en weer door de straat. Toen ik de brommer weer uit zette ontdekte ik dat er boven uit het blok allemaal soort wit spul lekte. Dit was natuurlijk niet goed, mja hij reed toen nog wel. Toen heb ik met m'n stomme kop toch nog een paar kilometer erop gereden, en toen viel hij plotseling met een knal uit. Daarna wilde hij niet meer starten, hij gaf alleen nog knalletjes uit de uitlaat als je een tijdje rende. Dus ik bougie gekeken of vonkte, jah vonkte nog wel.. dus bougie schoon gemaakt en nieuwe benzine in tank gedaan enzo.. maar geen verschil.. Wat ik nu wel merk is dat het aanrennen in de eerste versnelling veel zwaarder gaat dan eerst. Daarom probeerde ik het nu maar in de tweede versnelling. Maarja, het probleem is dus dat de brommer nu niet meer wil starten en nog steeds bij het aanrennen een beetje wit spul lekt.. En hij geeft nu ook helemaal geen knalletjes meer uit de uitlaat. Geen enkel teken van leven. Iemand een idee wat dit is? Krukaskeerring lek waardoor er benzine bij de olie komt misschien? Mja, het lekt iig hier uit: Hoop dat jullie de oplossing weten! - Jelle |