Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4029 -Michiel RS- 27-5-2002?10:23 Main Forum 937 17

Topicpost
Gepost door: -Michiel RS- Gepost op: 27-5-2002?10:23
Ik heb me rs blok een tijdje terug eronderuit gehaald voor wat onderhoud, en dat geeft meteen ook een beter gevoel als je op een brommer rijdt met een blok waar je zelf aan hebt gesleuteld, want de vorige eigenaar hield niet echt van sleutelen.

Ik heb een Honda Mt/Mb spruitstuk gekocht, hij had alleen maar een 16mm dus die heb ik naar 24mm getjoend
En die 4 schroefgaatjes heb ik op maat gemaakt zodat hij op me rs blok past.





Nieuwe lagers, ik moet nog nieuwe keerringen kopen, krukas en zuiger komen (hopelijk) vandaag binnen ! Me standaard krukas was nog wel redelijk, geen speling in iedergeval maar wel slijtplekken waar hij in de lagers zat. nieuw doppler krukasje kost niet superveel dus dat maar gedaan


Hier het op maat geflepte gapendende 24mm gat

Doordat ik er een honda spruitstuk op heb gemaakt passen er nu lekker 20 en 24mm carbs op met externe sproeier, die vind ik stukken beter dan die kut dellortos met plastic onderdelen die zo snel stuk gaan. en makkelijker sproeiers wisselen nu


5 Versnellingsbak, tandwielen enzo zien er gewoon net als die van honda uit, dus dat die aprilia blokjes zo slap zijn valt wel mee.


70 polini met W poort :n


Zuiger met 2 warmlopers, lastig te zien maar deze is dus gaar.


Kop

kop, ik weet niet van welk merk, maar hij is niet origineel.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved