hoi, ik reed vanmiddag met mn berini naar mn pa toe. dat is een aardig eindje rijden en t was de 2e keer dat k echt met deze brommer reed... aan t begin trok hij lekker door enzo... en opeens ging hij steeds zachter rijden tot hij uitviel... toen heb k hem weer gestart en ben zachtjes verder gereden... hij ging niet heel hard meer en k moest steeds stukjes mee trappen om vooruit te komen... zo nog een heel eind verder gereden en dr kwamen rare geluiden uit mn blok of cylinder maar toch nog maar mee verder gereden (stom, i know) toen begon er iets uit mn cyl te roken... dit bleek mn bougiedop te zijn die aan het smelten was... toen heb k direct de brom uit gezet en mn pa gebelt die me is komen ophalen. ik dacht aan een vast of warm loper dus vanavond mn cyl er af gehaalt maar wat bleek? cyl was nog helemaal gaaf... zuiger ook en zuigerveren zaten er nog goed op. krukas draait ook nog gewoon soepel ik snap er niets van:S wat kan het nou zijn? misschien een warmloper? maar dat moet dan toch een oorzaak hebben? k heb dr gewoon 1:50 mengsmering in gegooit... dus k weet het ook niet meer:S
HELLUP!
|