Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
40169 | MTRudolf | 30-11-2006 14:51 | Technical Forum | 1203 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: MTRudolf | Gepost op: 30-11-2006 14:51 |
Heeys ik heb een honda mt5 techno uitlaat 13 mm carb met powerfilter (sproeier 85) 50 cc snel imi ik heb een tijdeje met deze setup gereden en dat ging goed hij trok goed door enzo kwam goed in de powerband.. nu waren mijn kurkas lagers vast gelopen en is het blok gereviseerd ( keringen niet vervangen alleen krukaslagers omdat hij de week daarvoor ook al gereviseerd was) nou is het dus zow dat hij helemaal niet meer optrekt een standaard puch trekt me voorbij.. als ik hem wil starten moet ik altijd choke en ff laten lopen anders valt hij stil en krijg ik een BWAOP geluid ( teveel lucht dus) als ik weg rijd in het begin en ik schakel over dan valt ie terug in toeren en krijg een heel erg jank geluid.. hij trekt helemaal niet meer door lijkt wel of heel mun powerband verdwenen is.. de luchtscroef staat ook maar een halve slag open. dus ik dacht da moet wel valse lucht zijn ikkuh starten overal deo spuiten maar hij veranderd qua toeren helemaal niks als ik overal spuit... waar kan dit aan liggen ?? mvg raymond |