Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
40148 | cobran | 29-11-2006 10:16 | Begin Forum | 3168 | 33 |
Topicpost | |
Gepost door: cobran | Gepost op: 29-11-2006 10:16 |
ik heb een jaar een honda mb5. ik heb bijna nog nooit een x goed op gereden, dan trekt ie niet goed dan rijd hij niet goed, dan stottert hij enz. ik krijg het niet voor elkaar om mijn brommer goed te laten lopen, wat ik ook probeer. andere cillinder stuk of 3 x al andere carb stuk of 4 uitlaten al zat. stel de brommer af zoals het moet, maar nooit goed. nu heb ik weer het probleem dat na een kwartier rijden hij een beetje fatsoenlijk rijd, maar dan ben ik zowat al op school. als hij koud is trekt hij in ze 1 niet, alleen als ik heeeeeel licht gas geef en dan moet ik die brommer zelf op toeren douwen. dan kom ik in ze 2 weer traag op trekken duurt 15 sec ofzo voordat ik in ze 2 op toeren kom. in ze 3 doet hij het beter en sneller, en in ze 4 valt hij terug. als ik stul sta en ik geef gelijk volgas duurt het redelijk lang en hij stottert heel erg. als ik klein beetje gas geef haalt hij het wel maar duurt wel ff voordat hij terug valt enz. ben ik de enige met zoveel fucking problemen? moest al stuk of 8 x naar huis lopen van soms 7 km dan 3 of 4 enz. wordt je niet vrolijk van. loopt me brommer EINDELIJK een x goed, krijg ik vastloper ty god vanochtend weer naar huis lopen omdat ineens me blok rateld knettert klinkt best wel eng :P ben nu het blok aant openmaken om te kijken wat hij nou weer mankeert. hoe krijg ik mijn honda mb eindelijk s een x goed? setup: 50snell 13 mm keihin met sproeier 82 orginele filter standaard snel uitlaat wat zit er nieuw op? bijna alles aan elektra en bijna alles aan meachanische gedeelte wordt er para van om elke keer weer bagger te rijden. iemand oplossing? Dit bericht is gewijzigd door cobran op 29-11-2006 om 10:17 uur. Dit bericht is gewijzigd door cobran op 29-11-2006 om 10:18 uur. |