Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
4010 MBBBBBB 26-5-2002?17:03 Main Forum 851 16

Topicpost
Gepost door: MBBBBBB Gepost op: 26-5-2002?17:03
wat ik nu net toch weer ff meemaak:

Ik d8 zondag middag effe lekker rondje rijden, was alweer een week terug.
Rij ik zo over een brom/fietspad naast een 2 baansweg. kom ik bij een kruising waar ik rechtsaf wil slaan. een oude peugotje wil vanaf de 2 baansweg ook rechtsaf slaan. ik had m'n hand al uitgestoken en begon te remmen. dat doet die auto dus ook, maar die w8 af en laat mij voor gaan, dus ik steek nog ff vriendelijk m'n op (kom namelijk niet veel voor de auto's je voor laten gaan) en rij weer verder. maar naar een paar honderd meter viel het me op dat die auto nog steeds achter me zat. beetje vreemd, dus ik paar zijstraatjes pakken en die auto maar achter me aan blijven rijden, dus ik d8 schijt ga wel weer de 'grote'weg op. haald die gozer me in en snijd me zowat de berm in. d8 ik nog dat het een mislukte inhaalmanouvre was, ken gebeuren. dus ga er weer mooi voorbij. Haalt hij mij weer in, en zet z'n auto midden op een behoorlijke drukke weg, zodat ik er niet meer langs kon . dus ik er weer mooi omheen, gooit die aso hem in z'n achteruit. ik weer weg (ondertussen allemaal auto's al w8ten. gooit ie z'n deur open en midden op de weg en hoppa auto weer scheef :p . Dus toen werd ik pissig, dus toen ben ik met een vaartje van 50 op z'n achterkant geknald, net goed; hele bumper eraf en acherlicht aan diggelen (m'n brommert had gelukkig helemaal niks ) gaat die gozer toch een partijtje schelden niet normaal, dus ik denk rustig blijven . Was ie zo kwaad omdat ik duidelijker m'n hand had moeten uitsteken op die kruising, dus ik ohh..... ik groete nog vriendelijk. ja maar nu moest ik voor de kat z'n kut op je w8ten zei ie, begon ik helemaal door te draven, hoe ik het in m'n hoofd haalde om 60 te gaan rijen midden in de stad (was gewoon een doorgaande weg langs een nieuwbouwwijk), die gast haalde me gewoon in met dik 70 . maar ja ondertussen dus allemaal auto's stoppen. en die gast had nog niet gemerkt dat z'n bumper/licht eraf lag dus ben 'm maar gesmeerd via zijstraatjes voordat ie uit z'n auto kon stappen.

M'n hart klopte behoorlijk in m'n keel
Ik wil niet zeggen dat ik een goeie rijstijl heb, maar netjes rij ik wel. ik vind dat ik ook niks verkeerd heb gedaan heb zelfs nog gegroet en dan zo gaan flippen gaat gewoon helemaal nergens over. en het koste die gozer tijd, wat al onzin is. maar hij heeft dan wel tijd om een 10 min te achtervolgen en dan nog es helemaal gaan flippen. :a :a

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved