Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
40098 Fabio 24-11-2006 23:15 Begin Forum 2450 24

Topicpost
Gepost door: Fabio Gepost op: 24-11-2006 23:15
Ik heb een paar dagen gelden van iemand een eurokit cilinder met stootrand gekregen. Nu is de stootrand verholpen, maar nu heb ik er geen zuiger voor. Mijn vraag dus, welke zuiger kan ik er allemaal in doen.

Ik heb nog nooit een eurokit gehad. Het betreft een 50cc. Ik had een zuiger van zeta op het oog met een L-veer. Wat zijn de voordelen van zo'n L-veer en is dat beter aangezien de eurokit een behoorlijke uitlaatpoort heeft. Ik begrijp dat je er voor moet zorgen dat de slotjes van de veren niet in een poort moeten komen, maar ik heb geen zin om de zuiger te gaan aanpassen. Dus, heeft er iemand ervaringen met andere zuigers in een eurokit.

Ik ga binnenkort een bestelling doen, maar bij die zaak hebben ze dus niet zo'n eurokit zuiger, en ik vind het zonde van de verzendkosten voor alleen een zuiger. Vandaar dat ik een andere zuiger zoek die ze leveren bij de winkel waar ik de bestelling ga plaatsen.

Ook ben ik benieuwd of de zuiger ook een bepaalde vorm moet hebben, en dan bedoel ik of er spoelpoorten in moeten. Ik heb een aantal plaatjes gezien waar een eurokitzuiger op staat, maar die plaatjes zijn allemaal anders. daar schiet ik dus weinig mee op

Bvd,

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved