Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
40039 | - Han - | 19-11-2006 0:05 | Technical Forum | 3667 | 63 |
Topicpost | |
Gepost door: - Han - | Gepost op: 19-11-2006 0:05 |
Ik was net zo aan het frotten en toen kwam ik nog een watergekoelde 80 cilinder tegen (van een mtx r1, staat op GE3 79cc) Nou vroeg ik me af of het mee zou kunnen vallen om die cilinder pas te maken op een mt5 blok? Ik weet dat de cilinder niet past maar die gaten zijn ook wel (professioneel) uit te boren. Maar wat ik me afvraag: 1: moet me carters aangepast worden? 2: Moet ik een andere krukas/drijfstang? 3: Andere dingen waar ik op moet letten? Gr. Han nog ff wat meer gevonden: mt5 en mtx slag is hetzelfde (41.4) Alleen de slag van een mt8 is groter dus de krukas kan ik gewoon houden zoals die is? (dus mt8 kruk is geen optie, en ik weet ok nie of die past) drijfstanglengte: Honda MT/B 50 80 / 82 Honda MBX 91 Dus zou ik er een krukas van een mbx in moeten zetten? (of is de drijfstang ook genoeg?) Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 19-11-2006 om 9:15 uur. Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 19-11-2006 om 9:15 uur. |