Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
39928 Ge64 11-11-2006 22:03 Main Forum 1060 17

Topicpost
Gepost door: Ge64 Gepost op: 11-11-2006 22:03
Precies als het me harstikke goed uitkomt (*sarcasme) krijg ik in plaats van een kentekenbewijs een brief van het RDW in de bus , waarin staat dat ze bij mijn bromboer 'vergeten' zijn een typegoedkeuringsnummer bij te voegen bij de schouwingspapieren. Dit heb ik toen al gezien maar aangezien zij er niks van zeiden maakte ik me ook niet druk, ik heb t nog aan een paar mensen gevraagd die zeiden ook dat het wel goed zou zijn.

Nouja, wat staat er in die brief? Ik heb volgens hun 3 opties. Optie 1: De brommer is van voor 1974 en hoeft geen typegoedkeuringsnummer. Dan moet ik aan kunnen tonen dat de brommer van- of van voor 1974 is.

Optie 2: De brommer is van na 1974 en is goedgekeurd. Dan moet ik dus een verklaring van de nederlandse importeur hebben dat die goedgekeurd is.

Optie 3: De brommer is van na 1974 en is van een goedgekeurd type maar dat kan ik niet aantonen. Dan moet ik em laten keuren bij een kutkeuringfiliaal van het RDkutW.

Optie 3 valt af, en 2 ook imo want het lijkt me erg sterk dat deze vespa ciao van voor 1974 is (hij heeft voorvering in ieder geval.)

Het gaat hier om een Vespa Ciao PX 25 snorfiets. WTF zal ik doen!!!? Moet ik naar de bromboer terug om te zeiken, moet ik zoeken op mn frame naar een typegoedkeuringsnummer, of moet ik de nederlandse importeur bellen en naar t bouwjaar of t typegoedkeuringsnummer vragen? Of gaat dit nooit lukken omdat hij gewoon niet goedgekeurd is en dus nooit kenteken zal krijgen?

P.S. we verhuizen over anderhalve week naar het buitenland en de brommer moet weg dus komt dit even mooi uit NOT

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved