Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
39884 | ktmstyled | 9-11-2006 16:18 | Technical Forum | 1870 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: ktmstyled | Gepost op: 9-11-2006 16:18 |
hee ik ben op school bezig met een losse binnekop draaien voor mijn gilardoni evg 74cc want ik wil wat meer koppel op een laag toerental de oude binnekop is er nu helemaal uitgedraaid en ga nu losse kamers draaien voor deze kop wat is volgens jullie de beste vorm van verbrandingskamer? wat voor materiaal kan ik er het beste voor gebruiken? welke compressieverhouding kan ik het best gebruiken? waar moet ik verder nog op letten? cilinder is licht getuned(uitlaat timing 192) en verder is de cilinder gewoon zoals hij uit het fabriek komt ik zat zelf te denken omde binnekop de zelfde vorm te geven als mijn hebo ng setup: gilardoni evg70cc 28mm oko gepolijst mk prorace uitlaat mvg allard raats Dit bericht is gewijzigd door ktmstyled op 9-11-2006 om 16:26 uur. |