Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
3980 | honda mb5 | 24-5-2002?11:51 | Main Forum | 1255 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: honda mb5 | Gepost op: 24-5-2002?11:51 |
lees dit dan wat een knurft Feb 19th 7:12 AM Ik chilluh aan het rijden gewoon lekker rustig....Op mijn Aprilia SR WWW: 70cc DR Standaard uitlaat Top performance Racekrukas Top performance Racekoppeling Polini Racevario 4gr rollen gouden MetraKit trekveertjes Rode Mallosie Drukveer 90 Sproeier Topsnelheid: 102 km/p (op de teller) op een gegeven moment rijdt er zo'n langzame tering auto voor me met 2 zwaarbejaarde gasten erin!!! ik denk inhalen die hap dus...Lekker de binnenbocht en ik was er langs voor het stoplicht niks aan het handje denk je maar toen IEOEWWWWW ik kijk naast me motorwout!!!(zucht) Wout: ga eens ff langs de weg staan meneer. Ik: jowww! Wout: mag ik uw papieren aub ik: na een tijdje zoeken voila de papieren! Wout: Hoe hard rijdt dat ding? Ik: Ja meneer, ik heb pas een nieuwe cillinder eronder en ik ben em nog in aan het rijden, rond de 60 denk ik! (hahaha) wout: mmmmhhh? ...Die tering wout doet MIJN papieren in zijn zak en zegt: Rij me maar ff achterna(Naar de Woutekeet dus)... Zet em maar eens op de roller! Zegt die wout ik zeg is goed ik die scooter op de roller gezet...de moer bij het voorwiel vastgedraait en start em maar zegt die wout zo gezegt zo gedaan MAAR... klik,klik,klik hij start niet electrisch(70cc dus) hij die fucking moer weer losgedraait scooter neergezet en via de kickstart gestart en toen liep die! weer op de roller gezet na +/- 10min moer weer vast en gas.....! Ja meneer die is opgevoerd zegt ie!! heeft zeker een van je vrienden de rolletjes eruit gehaalt zegt ie (ik denk hou je mond maar en begin maar niet dom te lachen!)Hij rijdt ongeveer 55/60 km/h zegt die wout (ik kijk em nog eens aan of ie het wel meende 60km/h haha)rij maar naar huis en voer dat ding af zegt ie ik zeg is goed he!!! Geluk gehad dus en nu zie je maar weer dat die Stront Woutuh gewoon tering debiel zijn!!! Na 6 weken toch weer 140,- na een 2 bekeuringen zonder helm 1 voor over de weg rijden op een verplicht (brom)fietspad. 70,- en 1x voor een illigale uitlaat(metraKit) Zielige 380,- whahahaha 60 met een 70cc |