hallo iedereen,
k heb dus een puch. heeft het altijd gedaan tot hij het opeens niet meer deed. k ben er tijdje geleden mee begonnen om hem weer lopend te maken, bleek dus dta ie niet vonkte vandaag kwamen de nieuwe punten + bobine binnen en ja hoor hij vonkte weer. dus ik dacht dit word een makkie nu loopt ie in een keer... dat hadi k mis eerst heel lang gelopen en hij deed niets opeens sloeg hij aan en ben k ff een paar rondjes om het blok hier gereden ik schat een paar honderd meter. af en toe knalde die iets uit de uitlaat en deed ie t ff wat minder.maar daarna ging die gewoon weer door opeens een plof uit de uitlaat en hij deed niets meer:S. ik terug naar huis gelopen en ben ik begonnen met de carb, uitlaat en cylinder er af te halen alles mooi schoon gemaakt nieuwe pakkingen enzo en de uitlaat ontkoolt... dit heb ik gedaan met een kilometerteller kabel in de boormachine die gerafelt was (dat las ik in een faq hier op bf) toen is dat gerafelde stuk afgebroken in de uitlaat en dat zit er nu nog in... ik vraag me af of het daar aan ligt want nu hij weer in elkaar zit doet ie nog steeds niets (vonkt nog steeds wel btw) net sloeg ie heel ff aan maar hij ging gelijk weer uit:( dus nu is mn vraag hebben jullie een idee waarom hij het nu opeens niet meer doet? hij krijgt ook benzine want de bougie was nat de goeie sproeier zit er in want hij heeft er altijd mee gelopen... het vliegwiel is een zo'n plaat in los, die zit er nog wel in maar is naar onderen gezakt kan dit kwaad?
heeel erg bedankt alvast, sander
|