Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3958 Zeta-boy 22-5-2002?18:07 Main Forum 2777 53

Topicpost
Gepost door: Zeta-boy Gepost op: 22-5-2002?18:07
Sommige van jullie zullen bekend zijn met deze topic aangezien deze ook op motor-forum staat. Maar wie van jullie heeft er wel eens in situatie gezeten waarvan je dacht 'Tering hey, dat was toch wel even heel spannend!!!' Zo ja, wat hield deze situatie in en hoe ben je er uitgekomen.


Om dan maar met mezelf te beginnen.

Natuurlijk een paar keer gehad dat je wel heel erg hard moest remmen, omdat zo'n idioot in een auto weer eens niet op let. Verder een keer op een parallelweg. Draaide erop en trok het gas flink open met mijn mb met 125 cc. Harde wind in de rug waardoor ik al heel gauw op 125 km/h zat. Maar toen kwam er een bocht aan waarvoor ik moest remmen. Aangezien mijn achterrem blokkeerde op het moment dat ik hem aanraakte, kon ik die niet gebruiken, dus toen maar voorzichtig met de voorrem geremd, ik haalde de bocht net aan. Ook met diezelfde brommer een keer gehad dat ik in een bocht even moest remmen. Oeps voorrem iets te hard in geknepen, mijn voorwiel gleed weg en ik kon hem net aan houden. Toen had ik wel erg veel adrenaline in mijn lichaam zitten en mijn broek zat vol met iets van 8 kleuren stront.


En ook een bijna doodervaring in Amsterdam voor 2 hoofddoekjes die overstaken. Scheelde niet veel of ik had die hoofddoekjes geraakt. Nick zat er nog dichterbij

[This message is edited by Zeta-boy on 22-5-2002 18:17]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved