Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
39514 | dapluiz | 17-10-2006 23:14 | Begin Forum | 1304 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: dapluiz | Gepost op: 17-10-2006 23:14 |
Goeieavond allemaal, een nieuwe hier Reden dat ik hier registreerde is eigenlijk ook omdat ik een vraag heb, me revival (uiterlijk gaar, technisch niet ) trekt de laatste tijd steeds langzamer op, met een beetje wind of klein heuveltje is er geen vaart meer in te krijgen, je ziet zo te snelheid teruglopen ... Kan dit zijn omdat me uitlaat gaar/verstopt is ? Die zit er namelijk al vanaf het begin op (begin 2001, dus bijna 6 jaar). Zo ja, welke kan ik dan het beste ter vervanging gebruiken zodat ie juist een beetje lekker optrekt ? Qua topsnelheid hoef ik niet harder, 50 is hard zat, alleen dat slome optrekken is zo irritant Heb al gelezen dat er uitlaatjes van verschillende tomosjes onder kunnen omdat het allemaal dezelfde blokjes zijn, en op www.50cc.nl (zo snel gevonden, betere sites hou ik me voor aanbevolen) vond ik onder de tomos quadra een rijtje uitlaten die (misschien?) zouden kunnen passen. Zo ja, welke is dan het beste te gebruiken voor snel optrekken maar standaard snelheid ? |