Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
39506 | -Wheelie-Johie- | 17-10-2006 17:11 | Technical Forum | 3578 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: -Wheelie-Johie- | Gepost op: 17-10-2006 17:11 |
Ik heb een derbi, die heb ik niet rijdend gekocht.. Zit een sproeier 66 in en een std uitlaat erop (volgensmij is die wel ontgrenst want er zit namelijk nergens een dunne bocht of een prop) er zitten geen gaten in het luchtfilter en dat rubber met die 3 gaten zit er ook nog op. ik kreeg hem dus voor het eerst aan de praat. rijd opzich wel aardig maar had een veel te witte bougie en kan de choke niet los zitten(wat een kutchoke zit erop trouwens je kan er amper bij, maar ik neem aan dat die eraf is als je het knopje naar beneden doet) als je de choke er wel af doet maaktie heel veel toeren 4k. dus ik denk die uitlaat is ontgrenst dus ik haal een spr 78(die moet gemiddeld in een ontgrenste) maar met deze sproeier heb ik hetzelfde probleem dus zonder choke hoge toeren en bougie wittig na stukje rijden met choke knopje omhoog. nu heb ik ook nog een uitlaat liggen met dunne bocht. die heb ik ook geprobeerd icm de 66 maar die was ook te wit. wat kan nu het probleem zijn? ik kan nergens een scheur vinden bij luchtslang oid |